Nowe auto PLUS z powłoką ceramiczną 𝗞𝗜𝗦𝗛𝗢 Si-901
Volkswagen T-Roc
Zakres prac:
- 1. Wieloetapowe mycie nadwozia:
- czyszczenie opon, nadkoli, felg
- pędzelkowanie wnęk, wlotów zderzaków oraz innych trudnodostępnych miejsc
- detailngowe mycie lakieru wraz z pełną dekontaminacją (usunięcie osadów metalicznych, smoły, żywic)
- 2. Odświeżenie lakieru:
- Jednoetapowe polerowanie lakieru, słupków piano black.
- Aplikacja 5-letaniej powłoki ceramicznej KISHO Si-901
- Aplikacja powłoki CarPro Dlux na tworzywa i felgi
- Aplikację wosku na wnęki drzw
- 3. Sprzątanie wnętrza:
- Przedmuchanie wnętrza sprężonym powietrzem
- Gruntowne odkurzanie całego wnętrza
- Mycie szyb wewnątrz i z zewnątrz
- Impregnacja skór - zestaw Colourlock
- 4. Wykończenie:
- Aplikacja dressingu(czernidła) na opony i nadkola
Bart bliźniak białego T-Roc w wersji wyposażenia 𝑩𝒂𝒕𝒎𝒐𝒃𝒊𝒍 otrzymał solidną dawkę powłok ceramicznych 💎💎
Samochód prosto z niemieckiego salonu wpadł w moje ręce. Jak to zwykle ostatnimi czasy bywa, samochód był już dość mocno porysowany. Często pytacie mnie skąd na nowym aucie biorą się rysy. W tym konkretnym egzemplarzu w kilku miejscach widać było ślady po usuwaniu wtrąceń lakierniczych czyli np. drobinek kurzu. Tego typu defekty powstają na etapie linii produkcyjnej i nie są niczym niezwykłym. Ważne jednak żeby po usunięciu wtrąceń pozostawić lakier idealnie wypolerowany. Tutaj niestety zostało kilka zmatowień po papierze ściernym, które co tu wiele mówić wymagały polerowania. Co oczywiście zrobiłem – auto nowe musi być idealne 👌
Po wypolerowaniu auta przyszedł czas na zabezpieczenie lakieru 5-letnią powłoką KISHO Si-901. Elementy z czarnego plastiku otrzymały dedykowaną powłokę Gyeon TRIM – powłoka podbiła czerń oraz w przyszłości ułatwi mycie tych elementów. Fronty felg zostały zabezpieczone powłoką CarPRO Dlux, która prócz nabłyszczenia będzie chroniła felgi przed pyłem z klocków hamulcowych.
Na koniec wrzuciłem powłokę hydrofobową na szyby, a wnętrze zostało w całości zaimpregnowane.