Jednoetapowe polerowanie lakieru
Citroen Xantia
Zakres prac:
- 1. Wieloetapowe mycie nadwozia:
- czyszczenie opon, nadkoli, felg
- pędzelkowanie wnęk, wlotów zderzaków oraz innych trudnodostępnych miejsc
- detailngowe mycie lakieru wraz z pełną dekontaminacją (usunięcie osadów metalicznych, smoły, żywic)
- 2. Odświeżenie lakieru:
- Jednoetapowe polerowanie lakieru, słupków piano black.
- Aplikację wosku Collinite na lakier
- Aplikację wosku na wnęki drzw
- 3. Sprzątanie wnętrza:
- Przedmuchanie wnętrza sprężonym powietrzem
- Gruntowne odkurzanie całego wnętrza
- Czyszczenie plastików, pędzelkowanie detali
- Mycie szyb wewnątrz i z zewnątrz
- 3. Wykończenie:
- Aplikacja dressingu(czernidła) na opony i nadkola
- Aplikacja dressingu(czernidła) na zewnętrzne plastiki
- Czyszczenie końcówki wydechu
- Czyszczenie uszczelek zewnętrznych
Zapinajcie pasy, przenosimy się do lat 90tych 🥸
Przed wami Citroen Xantia – auto w żadnym wypadku nie jest obiektem muzealnym. Tu i ówdzie ma obcierki, w kilku miejscach przydałby się blacharz i lakiernik.
Tak więc, czy takie auto jest sens polerować⁉
Oczywiście, że TAK. Po pierwsze jak dobrze wiecie, przed polerowaniem auto przechodzi gruntowne mycie (dla Xantii, pewnie pierwsze w życiu)
To już duży plus dla starszego auta. Pozbywamy się starych smarów z ościeżnic drzwi, smoły i opiłków metalu z lakieru. Mówiąc wprost – mamy czyste auto.
To co dalej z lakierem? W tym przypadku dwu etapowe polerowanie pozwoliło na uśnięcie 70% zarysowań. Ale co najważniejsze, ten lakier na nowo zaczął się świecić 🤩🤩🤩